Google+ Randuri pentru suflet: Cu Farmec n-ai nevoie de mai mult de trei minute!

sâmbătă, 9 aprilie 2016

Cu Farmec n-ai nevoie de mai mult de trei minute!

De cand am nascut-o pe cea mica am constatat ca timpul meu, cel dedicat exclusiv mie, este o chestie relativa, care adesea nu poate fi masurata sau cuantificata. E ca un fel de zona crepusculara. El exista doar dupa ce adoarme micuta, cand sunt - de cele mai multe ori - mult prea obosita sa ma bucur de el. E ca si cum nici n-ar exista!

Din acest motiv, am ajuns sa ma bucur ca un copil care isi primeste jucaria mult visata pana si de trei minute, daca reusesc sa le fur timpului.

Poate ma veti intreba ce reusesc sa fac in trei minute. Ei bine, pentru mine, in timpul asta multe se intampla - ca-n povestea cu Fat-Frumos, care creste intr-un an cat altii in zece.

Nu-i minciuna si nu-i un Farmec! E doar abilitatea pe care o dezvolta orice femeie care devine mama si care in continuare trebuie sa se depileze, sa se machieze, sa se ingrijeasca, sa gateasca, sa se gateasca etc.

Norocul meu este ca Farmec tocmai ce a lansat o noua gama de creme depilatoare, care contine 4 subgame de produse: cu extract de Orhidee – pentru piele normala, cu extract de Argan – pentru piele deshidratata si o depilare rapida, cu extract de Vanilie – pentru piele sensibila, cu extract de Zmeura – pentru pielea sensibila a adolescentilor si un produs special pentru barbati: crema depilatoare barbati cu Boswellia Serrata.

Pentru ca timpul, dupa cum v-am mai spus, nu este de partea mea, am ales sa folosesc crema depliatoare rapida, care contine ulei de argan si care poate indeparta pana si parul scurt, si totul se petrece in trei minute.

Crema o aplic inainte de dus cu 3-8 minute, timp in care fie sortez rufele pentru a le baga la masina, fie ma spal pe dinti, fie ma demachiez, fie pun de o cafea, fie pregatesc bagajul pentru cea mica - cand trebuie sa plecam la bunici si timpul ne preseaza, fie ii pregatesc sotului pachetul pentru la munca, fie comand de pe internet carti pe care rareori ajung sa le citesc, dar cu care imi voi bucura batranetile cand voi iesi la pensie, fie multe alte lucruri despre care va voi vorbi si alta data.

Dupa cele trei minute, intru sub dus si indepartez crema si parul nedorit in acelasi timp.

Acesta este secretul meu. Si voi puteti fi superwoman in doar trei minute cu Farmec!

Articol scris pentru proba 15 a Spring SuperBlog 2016.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS