Google+ Randuri pentru suflet: MediaDOT si HyperX mi-au salvat reputatia

miercuri, 30 martie 2016

MediaDOT si HyperX mi-au salvat reputatia

Nu cu multa vreme in urma am intampinat ceva probleme cu laptopul. Nu m-ar fi deranjat in alte circumstante, asta pentru ca de la o vreme - insemnand de cand s-a nascut minunea mea de fetita - nu prea imi mai petrec la fel de mult timp in fata lui, dar acum era unul din acele momente speciale, in care ultimul lucru de care aveam nevoie era sa imi cedeze rajnita.

Aveam un proiect, 50 de pagini de traducere, de predat in mai putin de o saptamana. Timpul ma presa, pentru ca nu puteam lucra decat noaptea - atunci imi permitea micuta, si nu voiam sub nicio forma sa imi sun colaboratorii si sa ii anunt ca nu pot preda la timp un astfel de proiect. Era in joc reputatia mea, pana la urma.

Laptopul meu, insa, se incapatana sa isi dea restart din jumatate in jumatate de ora. Nu puteam sa trec nici pe cel al sotului, pentru ca firma pentru care realizam proiectul specificase clar ca il doreste cu un anumit program pe care il aveam instalat doar pe laptopul meu.

Dupa o noapte de incercari, mai mult sortite esecului, de a avansa cu traducerea, dimineata, la prima ora, mi-am pus sotul in tema si i-am pus in vedere faptul ca, de cum ajungea acasa de la serviciu, trebuia sa imi rezolve problema. Nu stiam cum, insa trebuia. Era imperios necesar.

Ajuns acasa, dupa ce a analizat situatia, m-a intrebat:

- De ce nu ti-am luat noi pana acum un SSD?

- Un ce? am intrebat eu, la randul meu, care, sincera sa fiu, nu prea le am cu chestiile astea tehnice.

- Un Solid Slate Drive, mi-a raspuns el.

- Merci de raspuns, m-ai luminat de nu se mai poate.

- Este ca un fel de memory stick, ca sa intelegi, insa mult mai sofisticat si cu o capacitate mai mare de stocare. In plus, fata de HDD-ul pe care tu il ai acum in laptop, un SSD nu are componente mobile, ceea ce inseamna ca nu se va strica la fel de repede si nu vei mai pati ce ai patit acum. E adevarat ca, spre deosebire de HDD, un SSD are o memorie volatila, si ca, in cazul in care ai probleme, datele nu mai pot fi recuperate la fel de usor, dar punctele forte sunt fiabilitatea, rezistenta si viteza de transfer si acces la fisiere si aplicatii. Iti putem gasi unul la orice magazin online de it. Mai ales in perioada asta - era in preajma zilei de Mos Nicolae - sigur sunt multe oferte SSD si chiar si promotii SSD Kingston.

- Altfel nu se poate? am intrebat eu, deja pierduta in sirul de explicatii pe care incepuse sa mi-l dea.

- Vrei sa o mai patesti si alta data? In plus, priveste partea buna a lucrurilor, cu un SSD nu mai ai nevoie de defragmentare si scapi si de zgomotul si vibratiile astea de acum, facem economie la energie electrica, pentru ca consuma mai putin, se incalzeste mai greu etc. Chiar vrei sa mai continuu cu avantajele pe care le aduce utilizatorului?!

- Bine, bine. Am inteles. Sunt mai multe bile albe decat bile negre, dar eu am nevoie de el azi.

- Uite, la MediaDOT am gasit exact ce ai tu nevoie, nu este foarte scump, este si la reducere si, ce este si cel mai important acum, il pot ridica si din magazin - asta pentru ca sunt convins ca tu nu vei avea rabdare 24 de ore, ca sa ne fie livrat acasa. Si pentru ca tot ma duc la ei, nu-mi iau si eu un SSD HyperX FURY 2.5 SATA3 240GB?

- Poti sa iti iei ce vrei, atat timp cat mie imi faci totul sa mearga azi. Nu pot pierde inca o noapte. Asta doar daca nu vrei sa stai tu cu fata in timp ce eu mai traduc cateva pagini.

- Se face! Iti monetaz noul SSD, reinstalam totul, inclusiv programul tau si memoriile pe care le-ai salvat, si ma ocup eu de copil, doar e si al meu, nu?!

Si uite asa am aflat eu ce este acela un SSD, dar si ca, din cand in cand, il pot lasa pe sot fara frica sa se ocupe de copil.

In concluzie, MediaDOT si HyperX mi-au salvat reputatia.

Acest articol a fost scris pentru proba 12 a Spring SuperBlog 2016.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS