Google+ Randuri pentru suflet: Concurs LuxuryGifts

joi, 14 noiembrie 2013

Concurs LuxuryGifts

Fiecare dintre noi am primit cadouri si am facut cadouri la randul nostru.

De cate ori insa cadoul primit a fost exact ceea ce va doreati? Cum stii ca nu vei da gres in alegerea facuta? Cum il ambalezi, conteaza ambalajul?

De ce atatea intrebari? Pentru simplu fapt ca eu una niciodata nu stiu care este cea mai potrivita alegere. Cadou trebuie sa poarte amprenta mea sau a celui caruia ii este destinat?

Iti poti da seama dupa ambalaj ca ii interior se afla, sa zicem, bijuterii cu cristale?

Voi ce parere aveti? Este ambalajul cadoului la fel de important precum este cadoul in sine?

Astept raspunsurile voastre intr-un comentariu pana pe data de 21 noiembrie, inclusiv. Toti cei care au raspuns provocarii mele vor intra la tragerea la sorti pentru un voucher de reducere de 50% pentru produse din gama butoni si bijuterii de fantezie, voucher oferit de LuxuryGift.ro.

Mai jos aveti si cateva idei despre cum poti ambala un cadou atipic. Vizionare placuta si mult succes!




Acest articol a fost scris pentru proba 21 a competitiei SuperBlog 2013.

Castigatorul va fi anuntat pe pagina de Facebook: Randuripentrusuflet.

UPDATE: Castigatoare concursului este Popa Cornelia Crina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS