Google+ Randuri pentru suflet: Doi somnambuli...

miercuri, 10 aprilie 2013

Doi somnambuli...

Comentariile mele ar fi inutile. Va ofer piesa si versurile. 


E 10 fara un sfert
Mai am timp sa te iert
Sau sa-ti para rau,
Dar tu spui iar prostii
Si-apoi iti revii
Te simti in largul tau
Ne certam inocent
Dar ne-mpacam noptile mereu…
Poate suntem putin ciudati
Asa ca nu ne deranjati
Impreuna,
Suntem doi somnambuli
Ne plimbam cu ochii inchisi
Dragostea-i printre noi
Lumea spune ca suntem somnambuli
Dar noi stim ca suntem doi,
Doi, doi visatori
Dar noi stim ca suntem doi,
Doi, doi visatori
Suntem doi visatori
Fiecare pe-un nor
Departe de cei multi
Nu trebuie umbrele
Ca ne ploua cu stele
Si-n ploaie stam desculti
Ne-am pierdut mintile
Dar ne-am castigat sufletele
Poate suntem putin diferiti
Asa ca nu ne treziti
Impreuna,
Suntem doi somnambuli
Ne plimbam cu ochii inchisi
Dragostea-i printre noi
Lumea spune ca suntem somnambuli
Dar noi stim ca suntem doi,
Doi, doi visatori
Dar noi stim ca suntem doi,
Doi, doi visatori
Diminetile ne prind jos pe-un trotuar
Si cu luna-n buzunar
Sau pe cer mai sus de urmele-astrale
Dar oriunde-am fi
Suntem doi somnambuli
Ne plimbam cu ochii inchisi
Dragostea-i printre noi,
Lumea spune ca suntem somnambuli
Dar noi stim ca suntem doi,
Doi, doi visatori
Dar noi stim ca
Suntem doi somnambuli
Ne plimbam cu ochii inchisi
Dragostea-i printre noi,
Lumea spune ca suntem somnambuli
Dar noi stim ca suntem doi,
Doi, doi visatori
Dar noi stim ca suntem doi,
Doi, doi visatori




Sursa: YouTube

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS