Google+ Randuri pentru suflet: Vis de nunta sau nunta de vis

miercuri, 6 aprilie 2016

Vis de nunta sau nunta de vis

Stiti cum in filmele americane, fetele isi fac adevarate albume foto cu nunta visurilor lor? Ei bine, eu niciodata nu m-am gandit prea mult la cum va fi a mea. Stiam doar ca va fi si ca, atunci cand se va intampla, o sa fie de vis.

Intre timp, am ramsa insarcinata, m-am casatorit civil si nunta, cu cununia religoasa, a cam iesit din schema. Nu ca nu mi-o doresc, insa, parca acum, la aproape doi ani de la cununie, tind sa le dau dreptate celor care mi-au spus ca, daca nu o voi face cu botezul, nu o voi mai face niciodata.

E drept ca, uneori, ma visez mireasa, ma mai uit la un salon de nunta, la un aranjament etc., mai sper, in subconstient poate, ca va fi si va fi un vis.

Va fi la Salon du Marige pentru ca au oferta ultra all-inclusive, ceea ce inseamna ca nu trebuie sa imi mai bat capul cu aranjamente florale si alti furnizori, pentru ca au transport gratuit sau taxi-uri pentru invitati, pentru ca ofera posibilitatea de a asorta amenajarea la culorile/tematica dorite, pentru ca au focuri de artificii deasupra piscinei, si, cel mai important, piscina, pentru ca dispun de spatiu de cazare pentru invitatii care ar sosi din provincie.

Pentru ca cununia civila deja a avut loc, mi-ar placea ca evenimentul sa inceapa cu cununia religioasa, care sa aiba loc in zona piscinei, intr-un decor amenajat ca in filmele americane, cu scaune in fata "altarului" si un culoar intre ele prin care sa trec la bratul tatalui meu, intr-o rochie alba, ca cea purtata de April Kepner (Grey's Anatomy). In fata noastra sa mearga cea mica si sa arunce cu petale rosii de trandafiri.

Sa urmeze dansul mirilor pe All of Me a lui John Legend, care sa dea startul petrecerii dansante, spectacolului barmanilor si mesei care ar culmina cu un berbecut la protap, pentru a satisface si gusturile tatalui miresei.

La momentul furtului miresei, nunta s-ar transforma intr-un adevarat thriller, mirele trebuind sa treaca prin mai multe probele de foc pentru a-si recupera consoarta.

Ei, dar, visele sunt vise! Poate intr-o zi va veni si randul meu sa primesc nunta mea de vis. A voastra cum arata?

Acesta proba a fost scrisa pentru proba 13 a Spring Superblog 2016.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS