Google+ Randuri pentru suflet: Mic dejun la pat cu Miez de Lapte

duminică, 13 octombrie 2013

Mic dejun la pat cu Miez de Lapte

Mi-aduc aminte ca atunci cand eram mica nu ma intelegeam prea bine cu lactatele. Nu, nu era vorba de vreo intoleranta sau ceva de genul, ci pur si simplu refuzul bunicii de a-mi da zilnic un pahar de lapte proaspat muls de la vacuta m-a facut sa ma supar pe lapte si mai putin pe ea. Asa ca nu pot spune ca pe vremea aceea eram fan, cu atat mai putin fan banza. Cu vremea lucrurile s-au mai schimbat. Acum mesele, mai ales cele de vara, nu au farmec daca langa rosie nu este si o bucata de branza, iar diminetile de iarna devin mai frumoase daca incep cu un bol de cereale cu lapte.

Ca veni vorba despre dimineti si lactate, urmatoare secventa imi vine in minte: dimineata, miez de lapte si un
mic dejun servit la pat:

Un weekend de toamna, o raza firava de soare care imi mangaie obrazul, dar pe care o ignor pentru ca nu vreau inca sa ma dau jos din pat, asa ca ma intorc pe partea cealalta. Cealalta jumatate de pat este goala, probabil jumatatea mea pregateste cafeau. Atipesc din nou cu gandul la el. Un miros placut de oua benedict, clatite si cafea imi gadila narile. "E doar un vis", imi spun. Ceva imi gadila fata si sigur nu este raza de soare de mai devreme. O voce imi spoteste usor la ureche "Trezeste-te, somnoroaso!". Soapta este insotita de un sarut delicat pe obraz. Imi deschid cu greutate ochii si descopar zambetul lui, un zambet care il da de gol. A pus ceva la cale. Oare ce? Imi spune sa ma asez confortabil, iar eu il ascult docila, oricum este prea devreme sa-l contrazic si inca mi-e somn. Inchid ochii, ma intind si-mi gasesc o pozitie buna. Deschid ochii in timp ce-l intreb daca e bine asa. Raman cu gura cascata, nu-i aud raspunsul, sunt prea surprinsa. Este exact ca in visul meu. Oare era un vis sau doar mirosul divin care venea din bucatarie?! Mananc tot pe nerasuflate pentru ca vreau sa ajung la desert. Vreau sa stiu ce au clatitele in miez. Gust din ele si simt cum imi ploua in gura. Sunt asa de bune! Imi termin festinul si-l sarut. Un sarut pentru gest si multe altele pentru extraordinarele clatite cu dulceata de visine si "Miez de Lapte" - stie ce-mi place si stie sa ma surprinda.

Acest articol a fost scris pentru proba a 5-a a SuperBlog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS