Creditul pe care ti-l castigi, ca blogger, in mediul online este la fel de important ca cel din mediul offline, la fel de important ca increderea pe care ti-o acorda, de exemplu, AVBS Credit in momentul in care iti acorda orice tip de credit, fie ca este el credit de nevoi personale, credit ipotecar sau de tip prima casa.
Daca creditul bancar il poti obtine cu usurinta de la AVBS in cazul in care indeplinesti toate conditiile cerute, creditul in mediul online are nevoie de mult mai multe.
In primul rand, tu ca blogger, ca om si reprezentant al mediului online, trebuie sa dai dovada de consecventa, corectitudine, creativitate si sa te bucuri de parteneriate. Aceste parteneriate sunt adesea girantele tale si ale blogului tau. Ele certifica publicului faptul ca au ajuns intr-un mediu "acreditat", intr-o zona demna de a fi luata in seama.
De exemplu, bloggeri si bloguri precum Natural, ca aloe vera – Daniel Botea, castigatorul locului I in Spring SuperBlog 2015, Nimicuri fantezii – Cornelia Crina Popa, castigatoarea trofeului SuperBlog 2015 sau Infrasunete.eu – Dumitru Stoica, participant la SuperBlog 2015, castigator al rolului de partener media la ultima proba din acea editie, ca parteneri ai unei competitii precum Spring SuperBlog si-au castigat cel mai mare capital de valoare.
Din 166 de bloggeri inscrisi la acesta editie a competitiei, cel putin 50% au avut curiozitatea sa acceseze fie site-urile bloggerilor parteneri, fie ai celor care fac parte din categoria partenerilor media - de exemplu: http://www.toateblogurile.ro/, http://www.comunicatedepresa.ro/ etc.
Pe de alta parte, tu ca blogger, prin participarea la astfel de competitii, poti avea norocul fie sa iti castigi dreptul de a fi blog partener la o alta editie, fie poti incheia partenriate cu alte bloguri.
Pe langa competitii, parteneriatele media sunt poate cea mai sigura cale de a castiga credit, credit care te poate propulasa pe tine si blogul tau printre blogurile preferate de cititori.
Sunt nenumarate evenimente de-a lungul anului la care un blogger poate incerca, in cazul in care nu are sansa de a fi invitat, sa fie partener, evenimente care ii aduc vizibilitate, credibilitatea etc.
La banca sau la orice institutie de creditare aduci un dosar plin de acte care este supus unei analize. In mediul online, cartea ta de vizita este lista de parteneriate, articolele pe care le-ai scris, premiile pe care le-ai castigat, competitiile la care ai participat.
Parteneriatul pe care noi cei 166 de bloggeri l-am incheiat cu Spring SuperBlog 2016 se incheie astazi, 11 aprilie, cu cea de-a 16 proba sustinuta de AVBS Credit, proba pentru care a fost scris si acest articol.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu