Google+ Randuri pentru suflet: Reimaginam geanta?

duminică, 13 octombrie 2013

Reimaginam geanta?

Inca de mica am avut senzatia ca niciodata nu am indeajuns de multe genti si posetute, sau ca geanta pe care o am nu este atat de incapatoare pe cat mi-as dori, dar cred ca, pana la urma, asta este o problema a femeilor in general.

Una peste alta, universul unei femei incape intr-o geanta, trebuie sa recunoastem: acte, farduri, telefon, obiecte utile si inutile etc. Uita-te in geanta unei femei si iti poti face o idee de ansamblu despre personalitatea ei, despre lucrurile care sunt importante pentru ea.

Sa reimaginezi geanta sau functionalitatea ei, din punctul meu de vedere, este ca si cand ai dori sa reinventezi roata. Cum ai da-o si ce ai face, pana la urma tot acolo ai ajunge, dar daca-i musai, si asta inseamna ca este deja proba a 7-a a SuperBlog 2013, atunci sa ne gandim putin.

Ca este vorba despre genti de piele, posete de piele sau genti confectionate din orice alt tip de material, ele sunt indispensabile, sunt un must have, un must have care, in functie de tendinte, trebuie si el updatat, imbunatatit, reconfigurat...

Totusi, daca ma gandesc, nu i-as schimba functionalitatea, insa as face-o sa fie si mai practica. As vrea geanta n-in-1, care sa se transforme, in functie de imprejurare si eveniment, intr-o geanta incapatoare, intr-una office, intr-o posetuta stilata precum sunt posetele reeija handmade (aveti una in imaginea alaturata, daca doriti sa va faceti o idee), intr-un portofel sau intr-un rucsac, intr-o simpla husa pentru tableta sau sa aiba proprietatea de a deveni invizibila.

Mi-as dori o geanta pe care o pot transforma intr-o palarie (atentie, sa o transform intr-o palarie, nu sa o port pe post de palarie, vezi scena jenanta cu Monica Gabor, ex-Columbeanu in prim-plan) avangardista.

Si pentru ca este criza, iar asta se simte in buzunarul oricarui roman, geanta asta minunata care se tot transforma dupa dorinta posesoarei trebuie sa fie o geanta-cameleon, astfel, ori de cate ori, trebuie sa rezolvam dilema "Eu ce geanta asortez azi la tinuta mea?", gasim solutia simpla: aceeasi, alta culoare si alta forma.

Pana la inventarea cele prezentate mai sus, va las sa vizionati filmuletul de mai jos, care oarecum raspunde cerintei mele, iar eu imi mai incant putin ochiul cu posetele din magazinul Reeija si mai adaug o varianta pe lista de cadouri pe care mi-le doresc de Craciun, lista pe care i-o pregatesc de zor jumatatii mele.

Nu te speria, dragul meu, variantele sunt, asa, ca sa iti faci o idee, unul este de ajuns! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS