Google+ Randuri pentru suflet: In vizita la LuxuryGifts

duminică, 27 octombrie 2013

In vizita la LuxuryGifts

Dragii mei, v-am povestit vreodata despre vizita mea la familia LuxuryGifts.ro?

Ei, bine, acum ceva vreme, nu demult, am avut placerea sa fiu invitata la cina in casa familiei LuxuryGifts. Ne-am cunoscut intamplator, cam la inceputul anului si, pe nesimtite, ne-am imprietenit. M-au primit cu bratele deschise in marea lor familia si m-au facut sa ma simt una de-a lor.

Dar sa va spun mai multe despre cina sus-amintita. Era iarna, aproape de Craciun. Eu eram departe de ai mei, singura si usor trista. Nu aveam planuri si nici sperante ca ceva se va schimba. Cand, din senin, intr-o dimineata, postasul mi-a adus un plic. L-am deschis plina de nerabdare. Era o invitatie de la noii mei prieteni, o invitatie la cina din ajunul Craciunului. Mi-am pus cea mai eleganta tinuta, mi-am pregatit cateva mici atentii pentru gazde si am plecat.

Nu era prima data cand le calcam pragul, insa, de fiecare data aveam impresia ca este prima. De fiecare data cand le treceam pragul ma simteam precum Alice in Tara Minunilor. Gazdele mele au un camin de vis, o casa mare, plina de obiecte decorative care mai de care mai interesante si mai frumoase, de bijuterii cu cristale, flori si icoane.

Ce m-a impresionat cel mai tare au fost cutiutele muzicale din camerele fetelor. Fiecare dintre ele avea cate una, creata astfel incat sa-i reflecte propria personalitate. Oh, si ceasurile, ceasurile… Am uitat sa va spun despre ele. Ceasuri de perete, ceasuri cu rame foto, ceasuri de mana… O desfatare sa privesti…

La fel de impresionante au fost si colectiile de genti si incaltaminte pe care prietenele mele mi le-au aratat. Erau mai numeroase de data aceasta, imbogatite cu modele noi, la moda, un adevarat paradis pentru orice femeie…

In fiecare camera era cate un frumos aranjament floral realizat din trandafiri, trandafiri albi, rosii, mov si roz. Aveai senzatia ca te afli intr-o adevarata gradina de iarna din castelele rusesti, la un bal organizat de contele X…

Despre membrii familiei numai de bine! Sunt numerosi, atat de numerosi incat nici in ziua de astazi nu cred ca pot spune ca-i cunosc pe toti. Sunt oameni deosebiti, calzi, cu suflet mare, primitori, foarte amabili, cu un bun gust desavarsit, de un rafinament aparte. Acestia, de mai bine de 20 de ani, se ocupa cu comertul cu obiecte de suflet, obiecte care pastreaza vii amintirile, obiecte alese sa satisfaca cat mai multi clienti, caci familia LuxuryGifts si-a cladit un scop din a-si cunoaste prietenii – da, dragii mei, pentru ei fiecare client este un prieten pe viata –, astfel incat sa ofere fiecaruia exact ceea ce cauta, ceea ce ii face fericiti.

Cum va spuneam, m-au invitat la cina, m-au primit in caminul lor plin de caldura sufelteasca, mi-au oferit, din nou, un tur al casei si am sarbatorit alaturi de ei, facandu-ma sa ma simt precum in sanul propriei mele familii, de care – dupa cum v-am spus – eram departe.

La sfasitul serii, pentru ca a doua zi urma sa fie Craciunul, mi-au daruit o mica atentie, reamintindu-mi ca oricand sunt bine venita in casa lor.

Acest articol a fost scris pentru proba a 12-a a competitie SuperBlog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS