Google+ Randuri pentru suflet: Lupta pentru inima reginei

vineri, 8 noiembrie 2013

Lupta pentru inima reginei

Deunazi a trebuit sa ii fac o favoare unei prietene. Are o pustoaica de patru anisori, iar ea - prietena - trebuia sa mearga la o sindrofie. Pentru ca pe ultima suta de metrii babysitterul a anuntat ca nu poate sa o onoreze cu prezenta, am decis sa o ajut eu. Ce nu am luat in calcul a fost faptul ca pustoaica ei stie cam toate povestile posibile si imposibile. Asa ca iata-ma in postura de a inventa ceva care, la cererile ascultatoarei, trebuia sa aiba rege, regina, probe si parfum, un parfum "ca cel pe care tati i l-a facut cadou lu' mami". Grea treaba, dar poti sa dezamagesti doi ochisori negri? Ce a iesit puteti vedea si voi mai jos:

Intr-un regat indepartat
Un regat cam parfumat
O regina sta pe tron
Asa povestea un clovn

S-in regat e zarva mare
Mandra de regina liniste nu are
I s-a nazarit de-o data
Ea se vede maritata

Katy Perry se numeste
Si supusii isi iubeste
Killer Queen ii spunem noi
C-are mii de petitori

E frumoasa ca o zana
Cand zambeste, te topeste
Blanda, calda si suava
E o sfanta, e o cadra

Eu ca sfetnic de nadejde
O ajut cand ea alege
I-am aliniat pe toti
Da' nu v-om trage la sorti

Mandri brazi vor trece probe
Inainte de-a alege
Fiecare-i iscusit
Da' mi-s greu de pacalit

- Da-le, doamna, vreo trei probe
Si acela ce-o trece
Una cate una toate
Fa-ti-l rege!

Killer Queen stie ce spun
Nu e primul sfat ce-l dau
Are-ncredere in mine
Stie ca eu vreau doar bine

- Prima proba pentru ei:
Toti sa mearga in Regat
Si sa stranga fiecare
Cum o vrea si cum o sti
Cam ce crede ca ai pus
In parfumul tau by Coty

Au plecat printii ca brazii
In Regat sa rascoleasca
Sa ghiceasca cat mai bine
O Esenta de praline

Dintr-o mie cati au fost
Au ramas numa' o suta
N-au gasit sau n-au stiut
Ce-n esenta ea a pus

Pentru proba de a doua
Dupa ce a cazut roua
Am decis sa ii trimit
Dupa fructul potrivit

Si-au adus cu ei de toate
Afine, cumale, nuci
De la noi si din vecini
Mere dulci si mere acre
Mango dulce si guave

Numai zece "mititei"
Au stiut se pare ei
Ca mireasa vrea la masa
Numai fructe de padure

Astia zece d-au ramas
Nu mai au decat un pas
Dintre toti al de ghiceste
Inima ii cucereste

Printul de va sti s-aduca
Un buchet, al mai cochet
Cu Celosia si nufar
Ala ii va fi de sot
Si va sta cu ea pe tron

Killer King il vom numi
Si cu totii-l vom iubi
Va fi rege, ea regina
Eu supusa ce se-nclina!

Acest articol a fost scris pentru proba 17 a competitie SuperBlog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS