Google+ Randuri pentru suflet: Vizita virtuala la Vila Aplin

joi, 14 noiembrie 2013

Vizita virtuala la Vila Aplin

Va amintiti postarea mea legata de escapada la munte, aceea despre sejurul la Straja? Ei, bine, pentru ca multe s-au intamplat in ultimul timp, lucruri care m-au impiedicat sa fac ceea ce mi-am propus, am decis sa fac inca o calatorie virtuala la Vila Alpin, pentru a ma asigura din nou ca am facut alegerea cea buna.

Calatoria mea, dragilor, a inceput cu sectiunea „Despre noi”, sectiune in care puteti afla unde este situata vila, facilitatile, drumurile de acces si un tur virtual al cladirii in sine, lucruri care, pe mine, m-au ajutat sa-mi fac o idee mai clara despre locul in care vreau sa merg.

Am vizitat fiecare camera, inclusiv sala de conferinte. La acest capitol as fi preferat mai multe detalii legate de dotarea salii si despre pretul la care aceasta poate fi inchiriata pentru diverse evenimente, gen teambuilding sau conferinte etc.

Urmatorul popas a fost  „Cazarea”, urmat de o vizita la "Promotii", unde as fi dorit mai multe lamuriri legat de „fisele cont 50 ron” – pentru un necunoscator, s-ar impune o clarificare.

Vizita la sectiunea „Restaurant” a fost urmatoarea, unde as fi dorit un exemplu de meniu traditional, nu doar poze.

O alta sectiune care mi-a atras atentia, desi o mica greseala s-a strecurat in titlul sectiunii, a fost cea legata de prezentarea partiilor de schi de la Straja, sectiune foarte bine prezentata de altfel.

Penultima vizita a fost la capitolul „Trasee si obiective” din josul paginii, unde am avut surpriza de a gasi o pagina complet goala.

Turul meu virtual s-a incheiat cu o vizita a „Galeriei foto”, unde recunosc ca am zabovit ceva vreme asupra pozelor care prezinta cantonamentul la Straja.

Vazut, placut, e bine de tinut minte pentru propriile escapade sau pentru recomandari celor dragi; totusi, cu sugestiile aferente pentru cei care se ocupa de site-ul Vilei Aplin: atentie la micile greseli (litere lipsa, uniformizare – schi sau ski), completarea sectiunii goale, si felicitari pentru „Linkurile utile”.

Acest articol a fost scris pentru proba 20 a competitiei SuperBlog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS