Google+ Randuri pentru suflet: Emotii si planuri de toamna

luni, 9 septembrie 2013

Emotii si planuri de toamna

A venit, a venit toamna, acopera-mi inima cu ceva,
cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

Da, a venit si de data asta pe bune, toamna cea adevarata, cea pe care o stiam din copilarie... Cu frunze aramii pe asfalt, cu miros de iarna dimineata, cu voci zglogii de copii care asteapta sa inceapa scoala...
A venit toamna si a adus cu ea, pe langa cele de mai sus si multe altele pe care, fara sa vreau, le-am omis, SuperBlog 2013. Pentru ca am participat si la Spring SuperBlog, editia de anul acesta, pentru ca mi-a placut si pentru ca si acum ma uit cu drag la diploma pe care am primit-o in urma participarii, mi-am prospus sa particip si acum, cu mai multa inspiratie, timp si pasiune.
Se spune ca toamna se numara bobocii, eu una numar zilele care mai sunt pana la inceperea competitiei! SuperBlog 2013, accept provocarea si astept startul!

Urati-mi succes si insotiti-ma intr-o noua aventura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS