Google+ Randuri pentru suflet: Epliarea, o problema sau nu?

luni, 11 martie 2013

Epliarea, o problema sau nu?


Am venit primavara, ceea ce inseamna ca au sosit si zilele frumoase si insorite, ca voi renunta de acum la multele haine groase care m-au sufocat o iarna intreaga. De acum voi spune “bun venit” rochitelor si fustitelor viu colorate. 

Bucuria mea e maxima, caci nascuta fiind intr-o zi de iarna, ador vremea frumoasa, ador sa simt cum razele soarelui imi mangaie fata. 

Ca orice domnisoara care incearca din rasputeri sa fie cocheta, am trecut repede in revista achizitiile din garderoba si mi-am facut o lista “must have” cu ceea ce consider ca-mi lipseste. Tocmai cand credeam ca toate problemele mele s-au rezolvat si ca ma pot bucura in liniste de frumusetea zilelor cu soare, cantec de pasarele si miros de pomi infloriti, mi-am amintit ca piesele vestimentare mai sus amintite implica si un picior frumos, ingrijit, mereu proaspat epilat.

Daca problema vestimentara am rezolvat-o relativ repede, aici lucrurile stau putin altfel. Ideea de a ma epila singura deja nu ma mai incanta de mult – merge cand te grabesti si nu ai timp sa ajungi la salon, dar nu e varianta cea mai buna, firul de par creste mai repede, mai viguros -, epilatul cu ceara ma irita teribil, in consecinta, m-am gandit ca ar fi o varianta sa incerc si epilarea definitiva. 

Si cum, ori de cate ori am de luat o decizie mai importanta, am obiceiul de a ma informa temeinic, am dat un search pe Google si am aflat ca exista doua tipuri de epilare definitiva – cea cu laser si epilarea IPL. Ambele folosesc lumina terapeutica, diferenta ar consta in numarul de sedinte necesare si, bineinteles, costul aferent acestora. 

Dupa o indelungata analiza aproape ca hotarasem sa merg pe varianta eliparii cu laser. De ce spun aproape? Pentru ca mi-am adus dintr-o data aminte de cazul unei domnisoare care a mers la un salon pentru a-si face un tratament facial care implica estomparea petelor, iar domnisoara in cauza, care a platit pentru un tratament care promitea minuni, s-a ales cu o arsura de toata frumusetea. Deci, cu dracusorul instalat pe umarul stang, am inceput sa repun in balanta alternativele. Trebuia sa iau o dezicie curand, nu vroiam sa ma apuce vara inca analizand avantajele pro si contra. 

Am dat o noua cautare pe Google si, deschizand rand pe rand paginile cu rezultate, am ajuns la un magazin online, unde, la capitoul promotii, am gasit un epilator IPL. Si pentru ca descrierea pe care am citit-o 

“Sentiment poate fi asemanat cu o usoara senzatie de caldura. Fiecare om are propria lui toleranta la durere sau disconfort, dar si alti factori intra in joc. S-ar putea simti durere mai mult daca aveti o piele sensibila, sau foarte inchisa la culoare sau un fir de par gros. Prima data, cand folositi dispozitivul este de obicei cea mai intensa senzatie deoarece lumina pulsata este de o intensitate foarte puternica si apoi dispare cu alte utilizari pentru majoritatea oamenilor.
Silk’n SensEpil are cinci setari pe care le puteţi adapta la sensibilitatea dvs. Folosind setarea cea mai mare va produce, de asemenea, mai multa caldura, si va va oferi rezultate mai bune”,

m-a incantat, am decis sa-l trec pe lista mea “must have”. Un punct in plus in alegerea mea l-a avut si faptul ca, recunosc, sunt o fricoasa, iar epilarea definitiva folosind Epilatorul Silkn cu lumina intens pulsata Sensepil XL cu 40.000 impulsuri mi-a parut a fi prea putin dureroasa. 

M-am mai gandit ca, urmand cu atentie instructiunile de folosire, sigur nu am de ce sa ma tem. Alt atuu a fost si faptul ca investind in acest obiect in viitorul apropiat, scutesc sute de vizite la salon, deci o groaza de bani.

Asftel, cu decizia luata, cu noul dispozitiv trecut pe lista, m-am gandit sa va impartasesc si voua descoperirea mea, scriind articolul acesta pentru Spring Super Blog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS