Google+ Randuri pentru suflet: Seara tarziu

marți, 5 martie 2013

Seara tarziu

Frunzarind Facebook-ul, am aflat ca Adda a lansat o noua piesa, compusa in colaborare cu Marius Moga. Sincer, nu prea stiam eu cine este Adda. Curioasa sa o aud cantand, am dat play la piesa. Asa am aflat ca ea este vocea feminina pe care o putem auzi la radio in doua piese de top - Petre si Bani din cer. 


Despre "Seara tarziu", am aflat de pe pagina celor de la ProFm, Adda spune ''Cand am compus piesa asta alaturi de Marius Moga, ne gandeam la oamenii care lucreaza mult, uita sa doarma, sa manance si poate uneori chiar sa si iubeasca, iar seara cand ajung acasa isi dau seama ca sunt singuri. Recunosc, am trait si eu asa si nu a fost ok. Mesajul piesei este pozitiv, oamenii trebuie sa invete sa iubeasca, sa viseze, sa traiasca.'' 


Piesa este draguta, astept acum si videoclipul cu mare interes. Pana una alta, haideti sa o ascultam impreuna.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS