Google+ Randuri pentru suflet: Sfarsit de SuperBlog 2013

luni, 2 decembrie 2013

Sfarsit de SuperBlog 2013

Dupa doua luni in care, proba dupa proba, am trecut printr-o competitie cum nu a mai fost alta pana acum, pentru mine cel putin, am ajuns sa trag linie. Ma mandresc cu faptul ca nu am avut nici macar o zi de intarziere si ca, bine sau mai putin bine, am "atacat" fiecare proba.

A fost o provocare pe care mi-am dorit sa o duc la bun sfarsit. Pana la urma nu era vorba decat de putina vointa, perseverenta si idei. Ideile nu au fost intotdeauna asa cum mi-as fi dorit eu, adica de nota 10, dar, pentru o amatoare cu foarte putina experienta in spate, zic eu ca este binisor.

Felicitari tuturor celor care se pot numi finalisti asemeni mie si distractie placuta celor care participa la evenimentul de la Straja. Poate data viitoare voi onora si eu invitatia de a ma bucura alaturi de voi de rezultatul muncii noastre!

Cum greul a trecut, ramane nostalgia, incepe asteptarea urmatoarei competitii.

Bafta echipei SuperBlog si la cat mai multe editii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS