Google+ Randuri pentru suflet: Curierul suna o data la usa si e de la LivrareFloriBucuresti.ro

joi, 24 martie 2016

Curierul suna o data la usa si e de la LivrareFloriBucuresti.ro

Sotul meu este genul de barbat care, dupa modelul barbatului din piesele celor de la Taxi - vezi piesa Cele doua cuvinte, rar spune te iubesc, iar de ziua mea sau de ziua noastra, ii place fie sa imi spuna imediat dupa 00.00 "La multi ani!", fie sa ma tina in suspans pana aproape de sfarsitul zile. Flori cadou primesc de la el la fel de rar, de aceea stiu ca atunci cand le primesc sunt din suflet.

Ei bine, toata aceasta introducere pentru a va povesti ce mi-a facut acum vreo doi ani de ziua mea de nume.

Ne-a prins data de 8 noiembrie treji. Eu asteptam sa imi spuna "La multi ani!" si sa imi scoata si cadoul de pe unde il avea ascuns, el se baga la somn, imi spune "Noapte buna!" si se intoarce pe partea cealalta.

Imi spun ca e ok, sigur a pregatit ceva pentru a doua zi.

Dimineata ma trezesc, el deja plecase la munca. O iau la pas din camera in camera cautand peste tot, sperand ca pe undeva a lasat macar un bilet cu o urare.

Nimic!

Trec 8 ore, cu drumul 9. Soseste sotul. Tot cu mana goala! Normal ca ma supar. Se vede pe fata mea de la o posta. Gandesc, aproape cu voce tare, "Da' n-a gasit flori in Bucuresti?!"

De obicei, cand vedea ca sunt mai posomorata, ma intreba ce am, ce s-a intamplat. Acum - nimic!

Ma uitam la ceas, faceam curse-curse prin casa. Am cautat chiar si prin geanta lui, lucru care nu se face, dar nu puteam sa cred ca a uitat. Si pana la urma, chiar daca uitase, eram prieteni pe Facebook, acolo imi urasera cel putin 100 de prieteni "La multi ani!", iar el vazuse lucrul acesta.

Imi spune ca merge sa faca un dus. Eu, aproape cu lacrimi in ochi, il incuviintez. La nici cinci minute suna interfonul. Ma uit la ceas - este 19.30, ma duc spre usa, raspund, gandesc: "Cine, Dumnezeului, o mai fi la ora asta?!" Astept langa usa ca soneria sa nu trezeasca copilul pe care reusisem sa-l adorm. Ma uit pe vizor, vad liftul cum se opreste, deschid si in fata ochilor imi apare un buchet imens de trandafiri de diferite culori.

"- Doamna Savu? ma intraba o voce din spatele buchetului.

- Da, eu sunt!

- Avem o livrare buchete trandafiri in Bucuresti!"

Semnez pentru comanda flori, multumesc mult domnului, il retin cat sa merg sa ii las un bacsis si iradiind, mai ca dau buzna cu tot cu buchet in baie.

"- Te iubesc!

- Credeai ca am uitat, nu?!

- Eram convinsa!

- Uite, pentru asta exista florarie online, care sa-ti trimita flori la domiciliu. Pentru surprize d-astea, pentru zambetul asta de pe fata ta. Hai, iesi din baie si lasa-ma sa termin. In timp ce inchid usa il aud spunand: Vezi, poate nu le schimbi apa des!"

Nu ma supar, stie ca am o problema cu asta. De data asta, insa, imi promit mie ca am sa fiu mai grijulie.

Merg la bucatarie, caut o vaza si ma apuc de aranjatul trandafirilor care sunt si au fost intotdeauna un simbol al frumusetii si al elegantei. Tai 3-4 cm din coditele lor si le curat de frunze ca sa nu stea in apa. Ma gandesc sa le asez in sufragerie, unde este ceva mai rece, asa florile mele pot rezista pana la 7 zile.

"- Florarie cu livrare, hm! Cine s-ar fi gandit?!", imi spun in gand, in timp ce duc florile si le asez la loc de cinste.

Acest articol a fost scris pentru proba 10 a Spring SuperBlog 2016.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS