Google+ Randuri pentru suflet: Cadouri, cadouri, cadouri

luni, 11 martie 2013

Cadouri, cadouri, cadouri


Nu stiu cum procedeaza altii cand vine vorba despre cadouri – nu ma refer la a primi, ci la a oferi –, dar stiu ca pentru mine este intotdeauna o adevarata problema. Nu ca as duce lipsa de idei, ci pur si simplu nu-mi place sa cumpar ceva care sa nu aiba o semnificatie sau care sa nu foloseasca. Ma gandesc mereu cam ce as gandi/simti eu daca as primi un lucru care nu mi-ar folosi la nimic. In plus, la un moment dat in adolescenta mea, am decis sa-i cumpar surorii mele un clovn pe un leaga. Mi s-a parut ceva diferit de tot ceea ce ii facusem cadou pana la momentul acela – lucruri utile, de care stiam ca are nevoie – si nu voi uita toata viata reactia ei: “Altceva nu gaseasi si tu?!”. Reactia asta nu vreau sa o mai starnesc nimanui – stiu, veti spune, multi vor gandi asa ceva, dar se vor arata foarte entuziasmati de cadou – si tocmai de aceea, anii ce au urmat, am decis sa fiu mai practica.
In cazul celei mai bune prietene a fost destul de simplu de-a lungul timpului. Impreuna am decis sa face liste cu ceea ce ne dorim sa primi, surpriza constand in alegerea facuta de cea care urma sa daruiasca. La inceptul lunii februarie, insa, cand am mers sa o vizitez la noua ei locuinta, am zis ca nu se cade sa o intreb ce isi doreste sau de ce anume are nevoie. Am ales singura cadoul de casa noua, si, sincera sa fiu, nu a fost foarte greu iar rezultatul – mai mult decat imbucurator. Prietena mea a fost de-a dreptul incantata. 
Va veti intreba, cu siguranta, ce anume am ales. Ei, bine, aflasem de pe Facebook de site-ul celor de la Borealy, care, apropo, au si showroom in Bucuresti, pe strada Popa Savu, si m-am gandit ca nu ar strica sa imi arunc un ochi. Mi-am zis ca daca nu gasesc nimic care sa se potiveasca evenimentului, macar gasesc o sursa de inspiratie. 
Tot rasfoind paginile cu oferte am dat peste setul Armani Code Tree of Life si mi s-a parut ca ar fi alegerea perfecta. De ce? Pai, in primul rand, pentru ca prietena mea adora parfumurile dulci, iar acest set care continea o apa de toaleta si un gel de dus, datorita ingeredientelor lor – portocale rosii, ghimbir, pere, levantica, miere, vanilie, iasomie si lemn – mi-a atras imediat atentia. Era clar alegerea cea mai buna pentru o femeie dinamica si indrazneata. 
In al doilea rand, setul continea si un copac al vietii, iar dupa cum bine cred ca stiti, acesta simbolizeaza viata in continua evolutie. Ametistul din ramurile sale, aducator de fericire, dragoste si sanatate, in viziunea grecilor, atrage prosperitate, abundenta si noroc, in traditia chineza, asta pe langa proprietatile calmante si relaxante ale sale. 
Dupa cum va spuneam, cadoul meu s-a dovedit a fi foarte inspirat, caci, de cum l-a vazut, prietena mea a exclamat: „Parca mi-ai fi citit gandurile! Am sa mi-l pun in partea de nord-est a sufrageriei pentru a ne aduce intelegere si armonie.” 



Zilele trecute, cu ocazia zilei de 8 martie, mi-am pus din nou problema cadourilor. Pentru celelalte femei din familie urma sa fie destul de simplu, cadoul pentru mama era adevarata provocare. Cosmeticele le scosesem din calcul, avea creme de toate felurile si pentru toate momentele zile, parfum avea sa-i daruiasca sora mea, florile veneau din partea tatalui – in ghiveci, asa cum ii plac ei, bineinteles –, eu eram parca in pana de idei. 
Lipsita de inspiratie, am decis sa-mi incerc din nou norocul pe site-ul despre care v-am vorbit. Mersesem direct la tina cu nici o luna in urma si speram sa gasesc si acum solutia perfecta. Vroiam ceva care sa-i spuna „Esti cea mai importanta persoana din viata mea. Iti multumesc pentru toata grija, atentia, renuntarea, iubirea pe care mi le-ai oferit. Iti multumesc ca m-ai facut sa fiu ceea ce sunt astazi.” 
Gandul meu s-a dovesit si de data asta unul bun, caci, inca de la primul click, a venit si ideea salvatoare. O bijuterie. Era clar alegerea cea mai buna. Orice femeie iubeste bijuteriile, iar mama, din prea multa grija pentru noi, fusese destul de „neglijenta” la capitolul acesta. Ii placea sa fie cocheta, sa poarte o bijuterie cu gust, insa ori de cate ori vedea ceva care sa-i placa, preferea sa nu „arunce banii pe prostii, lasa, mai bine sa le luam fetelor”. 
De cum am vazut setul Luxury Rosa Borealy cu elemente Swarovski  am inteles ca am gasit ceva ce sigur o va face pe mama sa se simta apreciata si iubita. 
Lacrimile din ochii mamei, lacrimi de fericire, mi-au confirmat cele gandit: inca odata am facut alegerea cea buna.



Asa ca, dupa ce de doua ori am lovit punctul ochit, m-am hotarat sa renunt la binecunoscutele, de acum pentru toti cei din cercul meu de prieteni, mele liste de cadouri si sa ma las pe mana propriei inspiratii, sa uit cele intamplate cu multi ani in urma cu sora mea – fusese un simplu eveniment nefericit – si sa scriu despre aceasta experienta pentru Spring SuperBlog 2013. 

Dragii mei, nu uitati! De cele mai multe ori este de ajuns sa ii cunosti pe cei care joaca un rol important in viata ta, sa le cunosti sufletul si inima pentru a face alegerea potrivita.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS