Google+ Randuri pentru suflet: Cum am descoperit frumusetea naturala

sâmbătă, 9 martie 2013

Cum am descoperit frumusetea naturala


Mi-aduc aminte ca in liceu, la ora de engleza, una dintre temele propuse de profesoara, care, by the way, emana sex-appeal, desi nu era o de-o frumusete rapitoare, insa avea acel "je ne sais quoi", a fost "Beauty is in the eye of the beholder". Inca de atunci ideea asta mi-a ramas pe creier si am tot incercat s-o inteleg. Da, frumusetea se prezinta in diferite forme, in functie de cel care priveste. Asta am inteles-o, ce nu am inteles eu, de-a lungul anilor, a fost felul in care unii incearca sa-si impuna ideea lor de frumusete. Pentru multi dintre cei cu care am venit eu in contact, frumusetea se reducea la machiaj, cat si cum ti-l aplici, fiind pentru ei un accesoriu obligatoriu, fara de care o femeie nu este frumoasa. Daca nu gasesti produsele care sa-ti trateze micile imperfectiuni ale tenului, atunci ascunde-le cu o tona de fond de ten, chiar daca asta inseamna sa-ti distrugi cu priopria mana si buna stiinta fata. Cu ideea asta a lor nu prea m-am impacat eu. Nu pot sa spun ca-s total importiva machiajului, dar cred, cu tarie, ca frumusetea nu are nevoie de masca, ea e naturala.

Asa ca, contrar tuturor criticilor celor din jur, care mereu imi atrageau atentia ca o femeie nu are voie sa iasa din casa nemachiata, am renuntat usor, usor la produsele care nu fac altceva decat sa-mi distruga iremediabil tenul - fond de ten, pudra, blush etc. -, a nu se intelege ca nu recomand folosirea acestora tuturor femeilor care doresc sa le foloseasca, pur si simplu, cred ca, folosite in exces, zilnic, provoaca, pe termen lung, daune imposibil de remediat, si am inceput sa pun accent pe calitatea tenului meu.

A fost cam greu la inceput, recunosc, asta pentru ca toata adolescenta mea nu-mi amintesc sa fi avut probleme cu acneea, insa imediat ce am trecut de 20, acneea adultului si-a facut aparitia. Prima vizita la dermatolog a fost o dezamagire - am avut ghinionul de a da peste o doamna prea grabita -, la fel si urmatoarea, apoi mi-am amintit ca mereu, ori de cate ori o intrebam pe mama ce vrea de ziua ei - stiu, vezi spune ca nu este frumos sa-l intrebi pe sarbatorit ce isi doreste, insa eu merg pe principiul practicitatii, de ce sa-i omului ceva de care nu are nevoie si care poate nu-l va incanta? -, imi spunea numele unei creme produsa in Romania, la Farmec, asa ca am mers la ea pentru un sfat.

O vreme am uitat despre cele spuse de mama, insa intr-o zi, cautand ceva pentru acnee, am zis ca nu ar strica sa vad si oferta celor de la Farmec, asa ca am intrat pe www.farmec.ro. Prima achizitie a fost un demachiant cu argila si o masca detoxifianta din gama Aslavital, asta pentru ca stiam destule depre efectele benefice ale argile asupra tenului, si nu numai.

 Multumita de rezultat si aflandu-ma intr-o zi intr-un supermarket, in fata standului cu produse cosmetice, am decis sa-mi cumpar si produsele din gama Stop Acnee - informatiile de pe ambalaj pareau promitatoare, iar de primele produse de la Farmec, cumparate pentru mine, nu pentru a le oferi cadou, fusesem multumita. Dupa trei luni de utilizare mi-am dat seama ca rezultatul final a fost cel asteptat, iar pretul a fost mult mai mic decat cel pe care ar fi trebuit sa-l dau daca asi fi folosit reteta optinuta de la dermatolog, care continea numai produse straine.

 Incantata, am decis sa dau un like paginii http://www.facebook.com/farmec.company, asa aflam din timp noutatile oferite de brand. Nu aveam sa ma insel. De pe pagina lor de Facebook am aflat o noua informatie, ca nu de mult s-a lansat o noua gama, si am avut surpriza placuta sa descopar urmatorul lucru: Giulia Ambasador gama Farmec Natural. Mi-a placut ideea lor de a folosi imaginea Giuliei ca imagine a noii game, chiar imi place tipa, imi place ca femeie, dar si ca imagine publica - nu o vezi zilnic pe sticla fara un motiv serios, si aici ma refer la cariera ei.

 Curiozitatea feminina si faptul ca vreau nu vreau, imi place sau nu sa recunosc, sunt o shopaholica, m-a facut sa decid intr-o clipa ca trebuie sa accesez si www.farmecnatural.ro. Mi-am aruncat un ochi peste gama Farmec Natural, mi-am facut o lista cu ce m-ar interesa si mi-am propus sa le cumpar online dupa ce voi cere si sfatul surorii mele, care, deh, de cand este asistent de farmacie in devenire, stie cam tot ce misca in domeniu, si niciodata ceva recomandat de ea nu s-a intamplat sa nu aiba efectul asteptat. Zis si facut! Mi-a vorbit despre efectul fiecarui element de baza din gama Farmec Natural: argan, galbenele si aloe vera si mi-a spus ca ea de mult s-a abonat la https://twitter.com/farmec. Mi-am adus aminte ca, mica fiind, mama folosea adesea crema cu galbenele pentru a-mi trata micile rani, pentru efectul lor terapeutic miraculos. Punand totul cap la cap, am decis ca trebuie sa le incerc.

 Acum, cand multe din problemele tenului mi le-am rezolvat simplu, folosind produse made in Romania, mi-am redescoperit frumusetea. Cu ocazia asta am inteles ca, desi "Frumusetea este in ochii celui care priveste", mai inainte de toate trebuie sa te vezi tu frumoasa, trebuie sa-ti placa ceea ce vezi dimineata in oglinda, iar sloganul "Indragoste-te de viata" nu-mi mai pare, ca majoritatea sloganelor auzite la tv o simpla fraza care ascunde o strategie bine gandita de marketing, ci un adevar. In momentul in care iti desoperi frumusetea, simti ca te indragostesti de viata in fiecare zi!

Cu pofta de viata, indragostita de fiecare zi de primavara, m-am decis sa sciu acest articol pentru Spring SuperBlog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS