Google+ Randuri pentru suflet: Param, pam, pam, ole!

marți, 19 martie 2013

Param, pam, pam, ole!


Param, pam, pam, param, pam, pam!!! Ole!!!
Da, recunosc, am luat-o putin razna, dar asta pentru ca deja ma gandesc la vara ce va sa vina si la concediu, la soare, la mare, relaxare, fara munca si fara sefu’ care uita, uneori, ca fiecare dintre noi are si viata personala.
Pentru ca tot fuse zilele trecute Tragul de Turism al Romaniei si pentru ca, cum se intampla in fiecare an, imi propun sa ajung, dar niciodata nu o fac, ma decisesem zilele trecute sa caut pe internet cea mai buna oferta. Lenesa din fire si, unde mai pui, ocupata pana peste cap, am gandit-o, mi-am notat-o pe un post it si apoi am uitat. 
O idee despre locul in care vreau sa merg aveam deja. Stiam ca vreau un loc insorit, unde sa pot face plaja, dar, in acelasi timp, plin de istorie, de obiective turistice pe care sa le pot vizita. 
Noroc cu a 7-a etapa a concursului Spring Super Blog 2013. Asa am tras putin de mine, mi-am facut putin timp liber si, documentandu-ma pentru acest articol, am gasit destinatia potrivita: Barcelona. 
Nu, nu sunt genul care prefera destinatiile din afara tarii, dar m-am gandit ca ar fi cazul sa mai las litoralul romanesc si sa-mi clatesc si eu ochii cu alte peisaje, alte locuri, alti oameni. 
De ce Barcelona, in primul rand, pentru ca am o prietena care traieste de aproape doi ani in Spania si care, de fiecare data cand vorbim, imi povesteste despre frumusetea Spaniei si a oamenilor sai.
In al doilea rand, concediu Barcelona sunt convinsa ca va fi de vis, asta deoarece conform informatiilor de pe site-ul agentiei Paralela 45 „Barcelona ofera o oportunitate unica pentru turisti, de a se plimba de la ramasitele romane spre cetatea medievala, si spre orasul modern cu bulevardele sale deschise si toate intersectiile lasate largi de colturile cladirilor taiate in mod unic. Centrul istoric al orasului este aproape plat, in timp ce orasul modern se intinde spre dealurile inconjuratoare, avand strazi ce cresc in altitudine, ce aduc aminte de San Francisco” (Sursa: http://paralela45.ro/destinatie/barcelona-spania). Iar asta nu poate sa insemne altceva decat ca setea mea de cultura, sigur, va fi ostoita…
Apoi, mai vreau sa vad acest oras minunat si pentru „remarcabila mostenire lasata orasului de arhitectul Antoni Gaudí, care a locuit si a lucrat la Barcelona, si care a lasat lucrari faimoase ca Palau Guell, Parc Guell si imensa, dar inca neterminata biserica Sagrada Família” (Sursa: http://paralela45.ro/destinatie/barcelona-spania).
Si pentru ca de-a lungul timpului am auzit numai lucruri bune despre Agentia de turism Paralela 45, prima agentie de acest fel infiintata in tara noastra, am decis sa aleg oferta lor de Sejur Costa Brava 2013. 
Sa aleg, am spus? Este un pic cam mult spus. De ce? Uit mereu ca trebuie sa ma sfatuiesc si cu cealalta jumatate mai buna a mea: prietenul meu! Sunt convinsa insa ca nu-mi va fi deloc greu sa-l conving. Va trebui doar sa-i povestesc putin despre frumusetea de vis a Mediteranei si, intr-o doara, faptul ca, de exmplu, daca am alege sa plecam cu Charter Barcelona din Cluj, o putem face in orice zi de miercuri, in intervalul 19.06 - 11.09.2013, deci i-am putea sarbatorii ziua de nastere band cerveza, mancand paella si ascultand flamenco.
Si pentru ca stiu ca argumentele pe care i le voi aduce sunt imbatabile, nu-mi ramane decat sa visez la momentul inserarii, in care ne vom plimba tinandu-ne de mana pe La Rambla! Param, pam, pam! Ole! Barcelona, ya venimos! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS