Google+ Randuri pentru suflet: Inapoi sau nimeni?

miercuri, 6 martie 2013

Inapoi sau nimeni?

Va mai amintiti de Ioana Anuta, concurenta de la X Factor? Pustoaica, Jo pe numele ei de scena de acum, mi-a placut inca de la inceput. Dar nu intotdeauna ce imi place mie are si succes la public, asa ca ma cam asteptam sa nu o mai vad curand pe piata muzicala. 

Mare mi-a fost uimirea azi, cand, pe YouTube, am descoperit ca deja are doua piese noi. Am fost uimita pentru simplul fapt ca alti concurenti la astfel de emisiuni, poate chiar si castigatori, parca nu s-au miscat asa de repede. Participarea la emisiunea Te cunosc de undeva nu m-a surprins prea tare, asta pentru ca si Iulian Vasile a avut aceasta onoare in primul sezon, insa doua piese? Si unde mai pui ca una dintre ele este impreuna cu Ovi! 

Am sa va ofer si voua, mai jos, piesele despre care vorbeam. Mie imi plac amandoua. Voi ce parere aveti?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS