Google+ Randuri pentru suflet: Lettre d'amour

luni, 18 martie 2013

Lettre d'amour


Dragul meu,


Inainte de toate vreau sa-ti multumesc pentru faptul ca ai aparut in viata mea intr-un moment in care credeam ca dreptul meu la fericire l-am pierdut, nu mai credeam de mult in dragoste, in suflete pereche si nici in minuni. Mi-ai gasit si mi-ai alungat tristetea, mi-ai readus zambetul si pofta de viata, m-ai facut sa descopar in mine lucruri pe care nu stiam ca le pot simti si ca le pot face.
Multumesc ca ai crezut in noi, ca ai vazut ce ochii mei obositi de prea multe lacrimi nu puteau vedea; multumesc ca le-ai redat sclipirea si speranta.
Multumesc pentru toata atentia pe care mi-o acorzi si pentru faptul ca, zi de zi, prin tot ceea ce faci, ma faci sa uit noptile albe pe care mi le-am petrecut visand la clipa in care un suflet cald ma va tine in bratele lui asa cum o faci tu, acum, zi de zi, noapte de noapte.
Iti multumesc pentru sprijinul pe care mi-l acorzi zi de zi, pentru increderea pe care mi-o transmiti, increderea ta in mine, increderea mea – in mine si in noi –, pentru faptul ca nu vrei sa ma schimbi, pentru faptul ca imi dai aripi sa zbor, cand altii au stiut doar sa mi-le fraga.
Cuvintele « te iubesc », spuse uneori prea mult si totusi de prea putine ori, nu pot reda tot ceea ce simt pentru tine. Te iubesc ca pe o zi fierbinte de vara, te iubesc ca pe un cantec, precum tarmul iubeste marea; te iubesc cu mintea, cu inima, cu sufletul; esti aerul pe care il respir. Fara tine nu mi-as mai putea imagina existenta. Esti universul meu, iar eu – trandafirul din gradina ta.
Iubirea mea pentru tine nu are margini. Iti iubesc buzele, iti iubesc ochii, mainile, mintea, sufletul, inima – toata fiinta. Cu fiecare zi ce trece, cu fiecare vorba, cu fiecare zambet, ma faci sa ma indragostesc si mai mult de tine. Iubirea ta este nectarul zeilor, fara de care nu pot trai. Este sangele care imi trece prin vene, este oxigenul care-mi alimenteaza plamanii, este forta care ma face sa ma simt invincibila…
Daca ai putea sa-mi simti inima, ai stii ca, ori de cate ori nu esti aproape, ea te cheama. Doar vocea ta calda o face sa tresalte, sa exalte…, sa traiasca… Cu fiecare bataie a ei, ea asteapta raspunsul inimii tale…
Primavara mea a inceput cu tine, dragul meu. Vreau sa traim impreuna o primavara eterna, plina de zile calde si vise devenite realitate… Vreau sa ne prinda iarna vietii impreuna, iubindu-ne la fel, crescandu-ne frumos nepotii, vorbindu-le despre povestea noastra de dragoste.

  
Si poate, dupa ani si ani, si povestea noastra va sfarsi intre paginile unei carti de la Editura Nemira, alaturi de alte povesti de dragoste, precum cele din « Sapte povesti de dragoste ».


Acest articol a fost sris pentru etapa a 4-a a concursului Spring Super Blog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS